Conquest Teritory Battle

Postati aici idei pentru scenarii noi la jocurile de airsoft.Orice idee ,scenariu ,mod de joc ,este binevenit.
Post Reply
User avatar
WAR64
Site Admin
Posts: 1963
Joined: 11 Nov 2011 23:43
Location: Oradea
Contact:

Conquest Teritory Battle

Post by WAR64 » 12 Dec 2011 17:53

Conquest Teritory Battle
INTRODUCERE
Este un joc ce se joaca pe un teren mare ,cu mai mult de 20 jucatori (productie proprie ,idea de conquest lui ghost dezvoltata de warbringer)


FACTIUNI
Echipe : 2 la numar
1 . TF 141 (banderola blue)
2 . Tenebre (banderola galbena)


OBIECTIV
Obiectiv : Este o batalie pentru teritoriu unde:
- TF 141 trebe sa preieie controlul asupra bazelor ocupate de gruparile Tenebre ,infiltranduse ,eliminand tot ce este ostil si i-si insusesc bazele prin legarea banderolei/steagului pe cladire.
- Tenebre trebe sa protejeze bazele de control pret de 2 ore pana la sosirea ajutoarelor ,TF 141 neavand sanse impotriva Tenebre + aliati daca nu detin bazele.


TERITORIU FOLOSIT
Batalia se desfasoara de la prima cladire marcata cu banderola galbena (vezi harta) pana la ultima cladire "PLA"
- TF 141 incep la cladirea "PLA"
- Tenebre incep in toate bazele de control


INTREBUINTAREA PERIMETRULUI DE RAZBOI
Tenebre nu au voie sa se apropie de respawn-pointurile TF 141 fiind un act inutil ,recapturarea cladirii este un lucru iesit din calcul ,si desigur nu e adecvata camparea zonei de respawn repet trebe sa fie o plauzibila sansa EGALA intre factiuni ,deci Tenebre nu au dreptul de atac pe teren ,decat de aparare.
Totusi Tenebre are tot dreptul de a apara eficient bazele de control pozitionand oameni eficient si trimitand PATRULE - PATRULAREA PERMISA in perimetrul bazei (perimetru inseamna jumatate din distanta intre baza pazita si baza TF 141 deja cucerita se include si la inceputul jocului patrularea la prima baza aproape de respawn TF 141) ,
Daca nu facem asa se poate ocoli baza de respawn ,si atacat din spate ce nu pare deloc corect ,nu au galbenii ce cauta aprope de baza de respawn din moment ce scenariul nu permite capturarea ei.Plus daca se vine prea departe nu ii mai putem spune patrulare ce atac a unei baze care oricum nu poate fi cucerita.
Deci patrulare libera pana la jumatatea drumului la baza TF imi pare plauzibil si SUFICIENT pt a oferi o paza de calitate a bazelor Tenebre.


SISTEM JOC :
Avand in vedere ca fiecare cladire se foloseste ,TF 141 cucereste bazele ,ei cand cuceresc o cladire (elimina toate fortele Tenebre din ea si perimetru apropiat) [perimetru apropiat fiind cladirea si in jurul ei 5 metri] pune steagul/banderola , acesta devenind respawn point.


OCUPARE CLADIRILOR RESPECTIV RESPAWN POINTURI-lor
Primul pas pentru ocuparea unei cladiri este apropiarea la o raza de 5m de dealul care il inconjoara si trebe strigat BAZA SUB ASEDIU ,moment in care baza NU mai serveste ca respawn point pentru Tenebre
Odata curatata zona se va pune steagul/banderola stabilita pt factiunea respectiva moment in care devine respawn point TF 141
Respawn-pointurile NU se pot recuceri ,din moment ce Tenebre pierd o baza ,pierduta ramane ,ei mergand la urmatoarea baza sa respawneze si sa pazeasca urmatorul perimetru.
ATENTIE se pot trimite concomitent mai multe forte TF 141 la mai multe baze indiferent de ordinea/pozitionarea lor
deci este inutila pazirea doar al bazei care "este in drum" si lasarea mai moale cu restul bazelor.


RESPAWN SOLDATI
- Orice soldat poate respawn in orice baza "friendly" atata timp cat nu este sub asediu
- Timpul de respawn este de 120 secunde (RESPECTIV DOUA MINUTE) care se calculeaza din momentul in care ai intrat in cladire
- In cazul in care este in cladire la respawn si nu au trecut 120 secunde ,iar baza este sub asalt/asediu in momentul acela ai plecat la urmatorul respawn point.


RESSURECTION - MEDIC SISTEM :
3 medici pe o factiune
Medicul poate sa reinvie pe oricine cat timp :
-tine mana pe mort timp in care NU ARE DREPT DE A TRAGE-AUTOAPARE
-numara cu VOCE TARE pana la 30
-medicul are dreptul sa traga "victima" maxim 10 metri la siguranta pt a putea face ressurectul.
-numarul de vieti sunt nelimitate
-medicul daca moare merge la respawn asta in cazul in care nu are alt medic pt resurectare (deci cei 3 medici sa se sincronizeze)
-medicul in timpul med-healului NU are voie sa angajeze ,totusi de vede inamic are dreptul de a intrerupe healul ,a se departa la 1 metru de victima ,dupa care poate angaja inamicul!ATENTIE nu folosim mortul ca scut ,si kilul nu este valabil numai de este 1 metru distanta de victima care a primit healul.

BATALIA "THE FINAL ACT" la ultima baza resurgenta (a fortelor Tenebre)
La asediul bazei finale a resurgentilor ,respawnul este INTERZIS ,nu se accepta decat med-heals ,avand de vedere ca sunt 3 medici pe o raza de 20 metri este suficient , med-healul se aplica identic ca si in restul jocului dar este bleeding time 5 minute dupa care jucatorul iese din joc daca nu este inviat (jocul fiind oricum pe sfarsite) ,backup respawn nu se face pt ca astfel nu se va mai termina jocul daca se ataca in continuare ,astfel egalam sansele de izbanda la ambele factiuni si desigur intarim prioritatea protejarii TUTUROR bazelor Tenebre nu doar a unei baze principale.


SFARSIT JOC / VICTORIE
Este momentul in care s-au cucerit toate cladirile de TF 141
sau
Este momentul in care fortele Tenebre au detinut bazele pret de 2 ore pana la sosirea aliatiilor


OBSERVATII
- cladire ocupata de catre TF 141 nu poate fi recucerita de Tenebre
- cand luptati la o baza sub asediu si muriti ,mergeti la urmatoarea baza
- Tenebre vor fi mai multi decat TF 141


MENTIUNI
- de ce nu se pot recuceri bazele ? Foarte simplu ,din moment ce sunteti mai multi Tenebre si aveti si "avantajul" de a proteja nu ataca trebe marite unpic sansele si celor ce ataca sa fie in oarecare masura egale sansele de izbanda.
Microideal Computers Oradea

-Calculatoare -Componente -Monitoare -Console - Articole Gaming -Service IT

Calea Aradului 105/a langa Imprimeria de Vest
Telefon : 0259 471 777 ; http://www.youpc.ro

http://www.vanzarioradea.ro

Post Reply