Focoasele chimice

Postati aici idei pentru scenarii noi la jocurile de airsoft.Orice idee ,scenariu ,mod de joc ,este binevenit.
Post Reply
User avatar
achmed
Posts: 132
Joined: 23 Nov 2011 11:05
Location: Oradea
Contact:

Focoasele chimice

Post by achmed » 04 Dec 2011 16:30

Trupe combatante:
1. Trupele guvernamentale (TG prescurtat)
2. Trupe insurgente (TI)
3. Forta de mentinere a pacii (FMP)

Trupele guvernamentale si Trupele insurgente se afla in coflict deschis, avand voie sa deschida focul fara somatie asupra adversarului. In zona de combat, intr-o locatie necunoscuta de catre cele doua parti combatante, exista o lada cu incarcatura chimica si focoase pentru patru rachete sol-sol, rachete aflate in dotarea ambelor parti.
TI vor fi informati despre locatia probabila a focoaselor, iar TG la fel. Din momentul aflarii locatiei probabile a focoaselor (cca 15 minute de la start-joc), cele doua parti au ca obiectiv descoperirea lor si transportarea in propria baza.
Forta de mentinere a pacii are in zona focoaselor doi lunetisti bine camuflati care trebuie sa protejeze focoasele de ambele parti pentru a evita escaladarea conflictului.
Lunetistii FMP au ca obiectiv principal protejarea focoaselor, pana la sosirea propriului contingent de extractie. Acest contingent intra in zona de conflict intr-o jumatate de ora de la inceperea partidei.
In cazul in care TG obtin focoasele, trebuie sa le transporte in propria baza, unde dupa 20 de minute vor lansa rachetele impotriva bazei adverse, punct in care scenariul ia sfarsit.
La fel si in caz ca TI obtin focoasele.
Daca acestea intra in posesia soldatilor FMP, acestia le vor duce in baza proprie unde, dupa 10 minute au dreptul sa le distruga.
In toate cazurile de mai sus, echipele adverse vor incerca sa sustraga lada cu focoase echipei care o are pentru a-si duce obiectivul la capat. (jucatorul care transporta lada cu focoase respecta regula flag-down. Odata atins o lasa jos si se retrage in baza, lada poate fi ridicata de un coechipier imediat.)
Nu se accepta aliante intre parti, fiecare avand dreptul (obligatia) de a trage in orice inamic intalnit pe terenul de joc.
Partile se disting prin banderole de culori diferite.
Se joaca dupa regula instant-respawn pentru a creste dificultatea scenariului.

User avatar
Ghost
Posts: 741
Joined: 11 Nov 2011 23:46
Location: Oradea
Contact:

Re: Focoasele chimice

Post by Ghost » 05 Dec 2011 01:04

Suna foarte bine, doar ca ar fi indicat sa fim macar vreo 20 :(

User avatar
achmed
Posts: 132
Joined: 23 Nov 2011 11:05
Location: Oradea
Contact:

Re: Focoasele chimice

Post by achmed » 05 Dec 2011 13:52

Ghost wrote:Suna foarte bine, doar ca ar fi indicat sa fim macar vreo 20 :(
da. cel putin 18. cate 6 de echipa. am jucat jocuri in 3 echipe si e al dracu de greu si pentru atacatori si pentru aparatori. Ai tot timpul sansa de a lua o bila in mufa, fara sa iti cunosti binefacatorul.

User avatar
WAR64
Site Admin
Posts: 1962
Joined: 11 Nov 2011 23:43
Location: Oradea
Contact:

Re: Focoasele chimice

Post by WAR64 » 05 Dec 2011 14:10

Nici o problema tot ce aveti in cap haideti cu ele pe forum ,sa ma schimbam jocurile sa nu devina monoton.
Microideal Computers Oradea

-Calculatoare -Componente -Monitoare -Console - Articole Gaming -Service IT

Calea Aradului 105/a langa Imprimeria de Vest
Telefon : 0259 471 777 ; http://www.youpc.ro

http://www.vanzarioradea.ro

User avatar
Ghost
Posts: 741
Joined: 11 Nov 2011 23:46
Location: Oradea
Contact:

Re: Focoasele chimice

Post by Ghost » 05 Dec 2011 14:11

Pai cu cat o sa ne strangem mai multi cu atat o sa fie mai bine, o sa putem pune in practica mai multe scenarii, cum este acesta.

Post Reply